Annebebek_33 Bende de var o baskı ama bir de dıştan gören aşağı inmiş mi bebek biliyor annem dedi seninki hâlâ yukarıda, nasıl anlaşılıyor kanala girip girmediği gerçekten
nurtasdemir Annebebek_33 benim annemde dedi göbeğin düşmüş doğumun yakın. Doktor muayene ettikten sonra doğum kanalına girmis dedi. Muayene ile belli olur canım
Annebebek_33 nurtasdemir kimisinde de mide bulantısı ve kusma oluyormuş evet bi de dıştan da anlaşılıyor herhalde
Deletedmom_116 Defffnee Vakinanin içi dosi kemikleri asirii agriyo aciyo ve egilemiyosun eglincw sanki kopucak gibi oluyo Yürüyüşün degisiyo ben penguen gibi olmuştum😂😂Ama ben çok çektim taa 32 de indi kanala benim yaramaz
Patatesanne Deletedmom_116 ay o zaman biz hiç korkmayalım çıkarmı diye benimki kanalda bile değilken tırsıyom ya girerse pazartesiye kadar diye 🥹🥹 sen dayandıysan bende dayanırım 🥺 hemen doğurulmuyor girsede dimi
Deletedmom_116 Patatesanne doguruluyo aslında iki hafta içinde falan ama benimkide rkenden girdi kanala ama dogurmadim çok çile çektim ahhg
Patatesanne Annebebek_33 vallahi pazartesi planlı sezeryanım var. Dursun diye bildiğim bütün duaları ediyorum 😂😂