Merve3801 Bende çok sıkıntılar çektim hamilelikte tek problemim içtiğim ilaçları kusmam oldu şuan atlattım ama hala içerken tiksinerek içiyorum hele o balık yağ ayyy kabusum oldu
Sibel01ezgi Merve3801 kan vrrince aslinda duruma gore veriliyor bazi ilaclar..ben sadece kan ilaci ve innate kullaniyorum.innate zaten 9 ay kulaniosun..kan ilacinada 1 ay oldu basladim. 27 haftaligim