Safinaz27 sezaryan doğum yapmıştım 1 gece kaldım . 1 gecelik 4-5 adet depend hasta bezi 1 adet emzirme sütyeni ve terlik yeterli oldu. Bebek içinde 2 takım 4-5 adet bebek bezi kullandım. Ne emzik ne pişik kremi ne süt sağma mak . almadım da götürmedim de.
- Gebelik şimdi doğum çantamda
2 gecelik
Depeend
Emzirme sütyeni
Göğüs pedi
Terlik
Bebek için
3 takım
Ağız mendili
Bebek bezi
Islak mendil
Müslin örtü
Başkada bişey koymadım. Acil bir şey lazım olursa evden getirilir diye düşünüyorum 🌸