Rumeys55 ben normalde de asitli yada hazır içecek içmeyen biriyim. Hatta şöyle söylim dışardan ayran bile içmem. Asla hayvansal süt tüketmem bitkisel süt tercihimdir her zaman. Beyaz ekmek 7 senedir evimize hiç girmedi. Normalde cildim yağlı olduğundan ve bir iki cekirdek çitleyince bile yüzümü sivilce bastığından evime abur cuburda girmez. O kadar uzun süre olduki yemeyeli artık canım istemiyo bile. Meyve yerken bile kendime porsiyon ayarlaması yaparm ipin ucunu kaçırmamak adına hal böyle olunca kilo alıyosam bile sağlıklı seylerden aldığımı bilirim. Bu ara pastayı böreği cok kaçırdım diye vicdan azabı çekmem. Bu hayat rutiniyle fazla kilo almıs olsaydımda içim rahat olurdu çünkü gerçekten dikkat ediyorum ve sağlıklı ilerlediğime inanıyorum