Merhaba anneler,
doğumdan sonra bebeğinizi besleyen plasentanızı alıp toprağa gömdükten sonra üzerine ağaç diktiniz mi?
Ben bilmiyordum böyle bir şey ama birkaç kere karşıma çıktı ve çok anlamlı geldi.
Siz yaptınız mı böyle bir şey?
Ne düşünürsünüz bu konuda?