Tubizimm bende Molfix bez kullanıyorum pamuk la siliyorum daha 1 aylık olucaz iki gün sonra
Pişik kremimiz de ebebekin baby me organik pişik kremi ondan da memnun kaldım ama bitince indirim de sebamed vardı ondan aldım bakalım o nasıl
Bide Sana tavsiyem pamukla silcegin suyu kaynat ilit bı kaba koy öyle kullan sildikteb sonrada kesinlikle pamuklu bı bezle kurula krem sürüp kapat
Kurulamak çok önemli her seferinde pişik kremi sürmek de hava almasını engelliyormus ben arada sürüyorum öyle bezini kapatmadan