Guzelgunlerim
Diyolardida bu kadr değildir diye düşünüyordum insan yasinca anlıyorsun gerçekten insan vücudunun dengesi çok degisiyir bı bakmisin iyisin bı bakmisin kötüsün değişik yaa can taşımak çok zor ama bı ikadrda çok güzel içi de bir minik War kendimi çok düşünmezdim okadr şimdi dusunur oldum aman bişi olmasin diye analık farkliymis ya bide doğduğunda ne hissedicez 😌😌🥹