Elaozer KumCi sağolun bildiğim kadarıyla yaratmadı doğduktan sonra belli olur bence yani zeka geriliği gibi dedi zaten bir kutu kullandım değer normale düştü ama sürekli test yapıp takip etmişti doktorum
Elaozer Senbenimmucizem alakası varmı bilmiyorum bildiğim kadarıyla zeka geriliği dedi bana sürekli test yapıp kontrol ediyordu doktorum
Ikiz_annesii KumCi önemli ama iyot içeriği yüksek diye sadece o dönem önermedi ki zaten yemiyodum fazla sevdiğim bişey değil
KumCi 2019-ikra düşükmüş sonucu dün aldım -0.02 değerim, normal değer 0.27-4.20 arası olması gerekiyor benim değer eksilerde
Selinakbas 2019-ikra düşükte tehlikeli yüksek olması farklı düşük olması da farklı onun idealini bulmaya çalışıyorlar doktorlar çok düşük olursa hipotroidi tanısı koyuyorlar. Buda bebeğe zarar veriyor.
KumCi Ecemmhcr sonucu dün aldım -0.02 değerim, normal değer 0.27-4.20 arası olması gerekiyor benim değer eksilerde 14 haftalığım
Selinakbas KumCi TSH gebelik öncesinde kadar vardı, gebelik sonrasına kadar değerlerim 6ya kadar çıktı ve buda gebelik sürecinde bebeğe zarar verir. Şimdi değerim 2 geliyor ve en ideal değerim de bu hem benim icin hem de bebeğim için, ama çok düşük olması da evet hiç iyi değildir. Buna hipotroidi tanısı konuluyor. Buna da doktorun ilaç veriyor hiç moralini bozma 🌸
KumCi Selinakbas inşallah düzelir kafayı yicem düşünmekten 🥺 başta şu 12 haftayı bir atlatayım ondan sonra rahatlıcam dedim şimdi de bu çıktı 😢
Gulnar_Sattarova KumCi 12ci haftada TSH değerim düşük çıktı, T3,T4 normal. Doktorum 2 hafta sonra test yaptır dedi. Normale dönmüştü. Hcg değeri yükseldikce TSH düşe biliyor, 13 haftadan sonra HCG düştüğü için normal değerine geri dönüyor TSH
Gulnar_Sattarova KumCi 0,126 benim. 0,27-4,2 normal değerler(her hastanede farklı ola biliyor normal değer tablosu). Eğer serbest t3 ve t4 normalse, 2 hafta sonra yeniden test yaptırmak lazım tsh
KumCi Gulnar_Sattarova benim baya düşmüş ya ama t3 ve t4 normal benim, 4ünde randevum var ilaç da kullanıyorum bakalım