Tucemsiiii Arkadaşlar selam. Doğum yaptıktan sonra hangi lohusa pedini kullandınız memnun kaldığınız ürünü söylermisiniz çok kararsızım hangisini almalıyım. Külot şeklinde olanını mı ped şeklinde olanı mı
Yazmelegi_ Tucemsiiii normali bilmiyorum ama sezeryan için genelde külot olan dependi kullanmış çoğu bende onu düşünüyorum 🌸
nevzatbaskomser Tucemsiiii Külot bez daha rahat oluyor özellikle ilk birkaç gün kanama yoğun olabiliyor. Ağrı sızıyla bir de sızdı mı kıyafete geçti mi diye düşünmüyor insan. Sonra normal pede geçebilirsiniz
adenimm_ Tucemsiiii kaç tane arkadaşım deepend kullanıp memnun kaldı bende ondan aldım canım külot şeklinde ama daha doğum yapmadığım için kullanmadım
Ebrarkubra Tucemsiiii sezeryan ise normal ped çunku dikişler rahatsiz edebilir canım… normal doğum olacaksa külot şekilde olabilir
Tucemsiiii adenimm_ ben de daha 29 haftalığım alacağım ama kararsız kalmıştım. Büyük ihtimalle depend alıcam
cauuv1 Külot şeklinde olan dependi kullandım, bi paket bitince ped seklinde olan lohusa pedine yeni geçtim kanama azalınca buna geçtim
Tucemsiiii cauuv1 evet ben de dependi duydum çoğu kişi onu öneriyor peki kaç kilo ile kaç beden kullandınız
sevgi9654 ben de hem ebebek normal lohusa pedi hem de depend aldım. dependin nasil oldugunu acip baktim, denedim🤣 asiri rahat kesinlikle depend al, ben bundan önce biliyo olsaydim yoğun adet geceleri icin bile alirdim
Rwerdst Tucemsiiii Dependde beden tablosu var canım. 36-42 beden arası sanırım m ydi. Bir incele alırken internetten
poyrazin_annesi28 Tucemsiiii Lohusa pedi normal ped şeklinde baya kalın ve yumuşaktı ben sezeryanin ilk günü kullandım. E bebekten almıştım. Depend çok pahalı gereksiz görüyorum. Sezeryan olucaksaniz zaten bol su içtikçe WC giriyosunuz çok da dolmuyo ped
_nigarr24_ Tucemsiiii hastanede ped daha rahat oluyor doktor kontrolünde, evde külot. Ben hastanede hasta bezi kullandım o daha da rahat oldu. Evde normal regl pedi kullandım