Herkese merhaba, CMV IgM pozitif sonucumdan beri bu ayet geliyor hep aklıma. Göğsüm daralıyor, doktorum en kötü ihtimalle 20. Hafta tahliye ederiz dedi. Tahliye… Yumuşatarak söyleyince can acıtmadığını mı düşünüyorlar bilmiyorum. Eşim de çok duygusuz henüz bebek bile değil diyor, kalbini 2 kez dinledim… Yarın Avidite sonuçlarım çıkacak herkesten arefe günü olduğu için dua istiyorum, çok teşekkür ederim. Ne olursa olsun bebeğimden vazgeçmek de istemiyorum, ona bu hayatı layık görmek de… Herşeyin hayırlısı…