Hlycsr91 Kızlar bir tek ben mi böyleyim bilmiyorum herşeye herkese sinir oluyorum ve çok çabuk kızıyorum ağlama krizlerine giriyorum 😫 ne zaman bitecek bu durum 5 aylık hamileyim bu arada.
Tugba-3450 Hlycsr91 canım inan ki şuan 34 haftalık hamileyim ve 1 aydır iyiyim. 6. Haftada başlamıştı sinir stres tahammülsuzluk duygusallık.. şuan iyiyim artık doğurcm zaten Allah in izniyle yorucu zamanlardo gerçekten 😀
_nigarr24_ Hlycsr91 12 gün kaldı doğurmama halâ devam ediyor,lohusalıkta da devam edecek. 56 gün sonra biter herhalde😄
Hlycsr91 Tugba-3450 bilmiyorum nasıl geçecek ama pisikolojik kendimi iyi hissetmiyorum yolda yürüyen insana bile sinirlenir oldum. Bir an önce geçer inşallah ben hiç böyle değildim anlayışlı naif bir insandım. Bu hormonlar resmen benimle dalga geçiyorlar.
Omurkarakoc Doğumuma 14 gün kaldı bende öyleyim korku kaygı stres herşey var. Nasıl bakacağım bebeğime iyi bir anne olabilecek miyim hep bu sorularla mücadele etmeye çalışıyorum. Doğum korkusu da başladı .. Allahım yardım etsin hepimize