_umyasl Kızlar merhaba. Bebeğim 28 haftalık doğdu. 2 ay kuvözde 23 gün de anne yanında kaldı, taburcu olduk. Oksijen tüpü ve satürasyon cihazıyla. Aynı durumu yaşayan var mı? Ne kadar sürede atlattınız?
prematureanne02 _umyasl Merhaba bebeğiniz oksijenden ayrıldımı ayrıldıysa ne kadar sürede ayrıldı. Bizde oksijen tüpüyle taburcu olduk ne zaman kurtuluruz bundan🥺
_umyasl prematureanne02 merhaba biz eve taburcu olduktan 1,5 ay sonra oksijenden ayrıldık. Tayinimiz Antalya’ya çıktı. Deniz seviyesi ve nem çok önemli oksijen kullanan bebek için. Antalyaya geldiğimiz gün oksijenden ayrıldık. Çok şükür. Siz hangi şehirdesiniz?
prematureanne02 _umyasl biz eve geleli 43 gün oldu akciğer tomografisine göre bpd teşhisi kondu kan gazı sonuçları normal çıktı ama doktor bir ay daha oksijene devam edin snra kontrol dedi. Biz istanbulda yaşıyoruz