Btlabk 3 cm acıklıkla 3 hafta gezdim ben bunyeden bunyeye değişir o siz gene kendinizi çok yormayın ama korkmayın da 3 cm acıklığım varken markete bile motorla gidp gelirdim yine doğmadım 39/6 da kızımı kucağıma aldım rahat bir doğum olmuştu simdi oglumu bekliyorum 39 haftalığım gece sancım cok ama bekleemedeym