Bizde 2.5 sene yolunu gozledik bebeğimizin. Sabırla gelsin diye ne dualar ettim neler yaptım ve sonunda geldi. Bizimde son 22 gün ama bende o kadar çok istememe rağmen aynı şeyleri düşünüyorum ve aynı şeyleri yaşıyorum. Kafamda binlerce soru , içimi sıkıntıya düşüren zibilyon tane kaygı. Her şey çok güzel olucak inşallah biliyorum ama sanırım çoğu kişide olan duygular umarım bir an önce geçer