Kızlar 21 haftalık hamileyim ilk gebeliğim bebeğimin hareketlerini yavaş yavaş hissetmeye başladım 2 gün önce net elimi koyduğum da hissettim ama dün misafir falan derken bir defa tek hissettim bugün hiç yoktu normal mi ya sordum annelere daha yeni dediler 24 hafta da tam belirgin oluyormuş doğru mu