Tgcedlbdk ben sadece bebek için değil normal zamanda da hep cektirirm göbeğim dusuyo ve agri sancı yapiyo yapınca rahatlıyorum. Eskiler biliyonbu işi goster canım öyle bilen birini bulamazsan da eşin avuç içi sert olan tarafı tam göbek deliğine bastırsin canin acicak dayanabildigin kadar bastirt ve eğer göbeğin düşükse onun yerine geldiğinu hissediyorsun bişey cekiliyo gibi oluyo orda