Ayselota Merhaba herkese ,32.haftamdayım ama her idrarımı yaptığımda 2-3 haftadır kıpkırmızı geliyor sanki kırmızı boyayı sulandırmışsın gibi .bebekte bir sıkıntı görmedi doktor.Bu durumu yaşayan var mı?