32Busra32 Svda77 kendimde öyle birsey olmadı çocuktan önce lazere gidiyordum çocuk olunca yarıda kalmasına tüylenme olmadı
Svda77 hllglck progestron tuylenme yapıyor mu peki sizde oldu mu bana öyle dediler ben daha bugün basliyacagim
hllglck Svda77 Benim ztn öncesinde de hafif tüylenme sorunum vardı o yüzden o ekstradan yapıyor mu bilmiyorum ama nolursa olsun bebeğinizden önemli değil.
Annemm1213 Svda77 5 aydır kullanıyorum tüylenme yapmadı nasılsa öyle sadece günde 1 tane ise yatmadan iç çünkü tansiyon düşüklüğü baş dönmesi yapıyor bayılacak gibi oluyorum ben
Bbuusra Svda77 Ben fitil olarak kullanıyorum kanamam olmuştu. 2 hafta kullanacağım zaten genelde düşüğe karşı veriyorlar. Kimisi ilaç olarak al diyor kimisi de fitil olarak kullan diyor.
minimix İlk öğrendiğim andan itibaren kanamam olduğu için doktorum vermişti. Hem fitil hem de iğne olarak kullandım. 11.haftadayım 2 gün önce bıraktım, bırakınca batma hissi yaşayan var mı?
Annemm1213 Svda77 20 +2 haftalığız hâlâ kullanıyoruz en başından beri günde 1 tane kanamadan dolayı kullanıyoruz