ipekravzaninannesi Kızlar 28+2 olduk ama bu 2 3 gündür hareketlerini hiç hissedemiyorum gün içinde 1 2 tekme atıyor ama onun dışında hiç hissetmiyorum bu durum normalmi acaba yoksa doktora gitmelimiyim
peri5860 ipekravzaninannesi Bence değil canım gunde on kez hareket etmesi gerekmiş. Öyle diyorlar benim de bugün az hareketleri korkuyorum valla. Ama bugün gün içinde çok ağladım üzüldüm onun etkisi olabilir belki
fbulut97 ipekravzaninannesi canım tatlı bir şeyler yiyip sol tarafına uzan eğer hareketleniyorsa bir problem yoktur bence. Ama yine de için rahat etmeyecekse acilden giriş yap baksınlar kalp atışına
Muczm33 ipekravzaninannesi canım bende 28 haftadayım ctesi gününden ptesi gününe kadar az ve zayıf hissediyordum endişelendim ptesi sabahı kendimi hastanede buldum dr kalp atışını dinletti hareket de ediyor dedi herşey yolundaydı yani bi iki kişi biizm haftamızda aynı bu posttan açmış demmeki bu haftalrda olabiliyor hiç hissetmiyorsan git doktora ama az ise endişe etme derim çünkü bn ettim dediğim gibi oldu
Elotyy ipekravzaninannesi aynı şey bende var 28+1 2 gündür çok az haraket ediyor benim bütün morelimi bozdu
ipekravzaninannesi peri5860 ya bazen sırtını dönüyolar yada yer degistirdiği için hissedememen normal diyolar ama bende korktum :(((( kontrolumde bayramdan sonra :( icim hiç rahat değil
peri5860 ipekravzaninannesi Canım eğer birkaç gündür var ise bu sorun bence önce türk kahvesi yap kendine bir de tatlı koy yanına ye iç sola yat. Bak bakalım ne tepki verecek bebiş tatlı Yemen’e rağmen hala bjr şey yok ise bence durma acile git baksınlar kontrolü de ertelersin sonraya olmadı
guzelanne01_ ipekravzaninannesi normal canım Kilo aldıkça azalıyor hareket sonra artıyor Ama işte için asla rahat etmez Bir doktora görün için rahatlasın Ben yeni doğum yaptım Bu hamileliklerimde normal olduğunu bilmeme rağmen Hareketsizliği aşırı rahatsız ediyordu beni Sırf doğurmayı bu yüzden bir an önce istiyorum 🤷🏻♀️
Hatice_123456 ipekravzaninannesi cokmu yordun kendini yorulunca ayakta fazla kalınca öle olması çok normal
ipekravzaninannesi Hatice_123456 yoo aslında fiziken yorgun değilim ama bu 2 3 gündür psikolojik olarak biraz yerlerdeyim sanirim buda bebeğime yansıyor :(