İğne yaptılar mı ? Sabah akşam Progestan fitil kullanmanız lazım benim de 9+4 de kanamam oldu ultrasonda kanama alanı gözükmedi ama ilaçları kullanmaya devam ettim 1 hafta sonra kontrole gittiğimde kanama alanı oluşmuştu 13 hafta oldu hala progestan kullanıyorum dr demeden bırakmamanız lazım bu arada benimki ilişki sonrası oluşmuştı