ummanidemirer Kızlar merhaba benim bebeğim en başından beri plesentadaymış hep doğum pozisyonunda altta 30. Haftadaym hala üste cıkmadı ve doktor erken doğum riskine karşın ciğerlerini geliştirsin diye iğne verdi benimle aynı durumu yaşayan anne adayı varmı acaba