Kızlar merhaba şimdi NST ye bağlandım 36 haftalık gebeyim ilk NST de bebek taşkardi olmuş dedi o ne demek dedim bebeğin kalp atışı yüksek dedi. 1,5 lt su içtim çikolata yedim 15 dakika bekledim sonra tekrar NST ye bağlandım iyi düzelmiş dedi. Başına böyle bir şey gelen var mı ? Korktum