40 haftalık olduk bugün kontrole gittim çatı muayenesi yapıldı sancım yada açılmam yoktu 2 gün sonra tekrar gel diye çağırdı doktor eve geldiğimde az bı kanamam olduğunu farkettim az az gelmeye devam ediyor geri hastaneye gitmeli miyim böyle bişey yaşayan varmı ?