tatlibebegim_ yumurta büyümesi için bende tedavi görüyorum. Gonal f 900 iğnesi uyguluyor doktorum bu ay rahim filmide çekindim sonuç bekliyorum. Eğer iğneyi kullanmadıysan doktoruna bi danış derim büyütmede çok etkili bu sayede 4 tane yumurtam oluştu 2. İğne denemem tüpüm tıkalıymış bakalım bu ay