Mervesoydas Kızlar bayramdan 1 2 hafta sonra pendik medipolde sezaryan olacagim daha once burada sezaryan olan var mı dogumdan önce yapılan tahlilleri dogum olacagi gun mu yapiyorlar daha once mi ? Birde tahliller icin ayriyetten para aliyorlar mı?
Spgrr Mervesoydas merhaba doğum yaptınız mı nasıl geçti acaba bilgi verir misiniz? Babayı içeri alıyorlar mı? Fotoğrafçıları var mi yada dışarıdan getirilmesine izin veriyorlar mı? Ve hangi doktora gittiniz acaba burda Aytakin hanimla ilgili baya güzel yorumlar okudum bilginiz var mı
Mervesoydas Spgrr Doktorum Aytakin hanimdi gayet memnun kaldım.Babayi iceri aliyorlar mı biiyorum. Fotografcilari var ama biz tutmadik. Sagolsun doktorum basimdaki hemsireye fotograf alalim dedi o cekti.
Spgrr Mervesoydas sezaryen mi oldunuz peki dikisleriniz nasıl acaba ilkinde dikislerim baya şiş ve belirgin çünkü
Mervesoydas Spgrr evet sezeryan oldum ince bir cizik var karnimin altında öyle şişlik yok. Bana sarı kantoron yagı tavsiye etti doktorum ilk 2 ay surdum