Bebek90 rahat bi hamilelik geçirmek istiyorsan önce içinden serklaj meselesini çıkar çokta takma kafana canım sonra yatmak mecbur tabiki dikişler tutana kadar ondan sonrada oturursun sürekli yatacaksın diye bisey yok ayrıca önlem amaçlı olduysanda işlerini bile yapiyo bazıları