gunesdumanli Arkadaşlar pko hastayım geçen ay Klomen kullandım kiste dönüştü neyse ki adetle gitti bu ayda doktorum Klomen verdi ve sabah akşam 2 şer tane verdi yani günde 4 tane bu kadar yoğun kullanan oldu mu ?
tatlibebegim_ gunesdumanli ben femara kullandım bende de pcos var hiç bi şekilde yumurtalıklar büyümedi 15 gün boyunca günde 4 tane içtim o gün sonunda anca bi tane yumurta büyüdü sonrasında aşılama oldu ama tutmadı ama sana şunu söyleyim pcoslarda klomen hiç bir işe yaramıyor etkisi yok
Minnosunannesi_2 gunesdumanli cnm bende pko yum beş ay boyunca klomen denedik bı ay üç kutiya yakın bitirmiştim ama olmadı sonra kendiliğinden oldu elhamdülillah darısı sizin ve isyehe. Tüm kız kardeslerimin başına İnsaAllah 🥰
gunesdumanli Gulcannnnnnnn bende daha önce duymadım geçen ay 2 tane kullandım 6-7 tane yumurta oluştu çatladı ama döllenme olmadı hatta birisi kiste çevirdi adetle geçti neyseki bunu niye böyle yaptı anlamadım
gunesdumanli tatlibebegim_ benim yumurtalarım oluyor 6-7 tane oldu geçen ay ama birisi kiste çevirdi adetle gitti
gunesdumanli Mervee3108 hayırlı uğurlu olsun, Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏🏻 inşallah bize de nasip olur 😥
gunesdumanli Minnosunannesi_2 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 amin 🙏🏻 isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin rabbim
eylulmihrasmom gunesdumanli evet 2 yumurtam oldu daha sonra çatlatma iğnesi oldum kullandığım ilk ay hamile kaldım şu an 23+2yiz
gunesdumanli eylulmihrasmom ay çok sevindim ☺️ rabbim sağlıkla huzurla mutlulukla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏🏻