Tinii_minii_mom Hamileliğin ilk aylarında bebişin kesesinin oldugu tarafta garip hisler hissediyorum böyle kıpraşmalı diyemem ama ona benzet bir şey daha 6 haftalık yer mi ediniyor bilemedim. Ağrı desem ağrı değil ama gibi gibi öyle