Tinii_minii_mom Kızlar daha hamileliğin başlarındayımmm aç kalmak hamileliği etkiler miii isteyerek değil tabiki bayram telaşı ile bende arada kaynıyorumm
Hamileanne Tinii_minii_mom ilk haftalar bişey olmaz ama ilerki haftalarda bebekte gerilik başlar beslenmenize dikkat edin
Tugcecan26 Tinii_minii_mom tabii ki etkiler. İlk aylarda kahvaltı yapmadan kontrole gidiyordum çıkışta gözlemeciye gideriz diye🙈 bebeğim hep parmağını emiyordu. babaannem çocuğu aç mı bırakıyorsun diye dalga geçince vicdan yaptım o günden beri hep tok gittim bebeğimi görmeye ve bidaha hiç parmağını emdiğini görmedim
mnli Tinii_minii_mom ilk haftalarda sorun olmaz çünkü sizin depolarınız daha dolu oluyor ama ben öğle yemeğini atlıyordum geçiştiriyordum diyelim bebeğimde önce 4 gün gelişim geriliği saptandı sonra bu 7 güne çıktı bazı sıkıntılar yaşadım öğün atlamamaya dikkat edin
SnickersDondurma Tinii_minii_mom İlk 3 ay bebek annenin kanından beslenir. 3 ay mide bulantıları yaşadım, ağzıma krakerden başka bişey deymedi. 13 haftadan sonra düzenli beslenmek şart.
Bebiskosuu Açlık ülkelerinde bile dünyaya geliyo çocuklar onlar bunu sistematik bi şekilde yaşıyor bi kaç öğünden ne olabilir
Tinii_minii_mom Sabah akşam yiyorum mutlaka sadece acıktıktan belki 1 saat sonra vs biraz geciktiriyorum bu vicdan azabı yapıyor bende sadece. Çok acıkınca sanki orda bir şeyler hissediyorum ama ne hissedeyim daha 6 haftalık tabi
Mzzz Tinii_minii_mom canım 6 haftalık zaten minicik bildiğim kadarıyla senin direk yediğinden şuan almıyor depondan kullanıyor ileriki haftalarda direk senden besleniyor ama tabi yinede sağlıklı beslen kendini çok aç bırakma 😇🙏