-Gamze Merhaba güzel Annelerim. Düşük riski yaşayanlar oldu mu ? Bu süreçte nelere dikkat ettiniz veyahut neler size daha iyi geldi bu konuda tecrübelerinizi ve düşüncelerinizi paylaşırmısınız? 🌸