Selam kızlar tup bebek ile hamile kaldım 8+1 haftalik hamileyim 5.hftamdan bu yana koyu kahve leklenmem oluyor ilk lekelbme gördüğümde doktora gittim dusuk riskim olduğunu söyledi proluton igne vuruldum ekstradan en başından beri progestan fitil progestan igne duphaston folic asit ve coraspirin kullanıyordum 7.haftamda coraspirini biraktirdi leklenmem bazen çok az bazen hiç gelmiyor sürekli yatıyorum ama bu beni strese sokuyor benimle aynı durumu yaşayıp gebeliginj sürdüren arkadaşlarım var mı acaba önerileriniz neler neler yaptınız lütfen yazarmisinjz