Melekkrbn Merhabalar haziranın 10 unda maalesef düşük yaptım tekrar hamile kalmak istiyorum ama hemen mümkün mü ya da sonraki gebelik için sağlıklı bi durum mu bilemiyorum düşük yapıp tekrar hamile kalan arkadaşlar süreç sizin için nasıl oldu