Gezgin1Anne Bırak meyveli sodayı baya baya kola tüketiyorum ben. Meyveli soda da çok severim Sakınan göze çöp batar olayına inanıyorum. Çok kasmamak lazım
birannis_ fztanne_ gebelikte şeker hastası olursanız şekeriniz yüksek çıkarsa insülin veriyor doktorlar Allah korusun önlem alınmazsa riskli gebelik ve bebeğin şeker hastası doğma durumuna kadar ilerliyor
AysegullM fztanne_ bende belirti yoktu hiç açlık kan şekeri testi vermiştim biraz sınırda çıktı. Daha sonra şeker yüklemesi yapalım dedi doktorum yaptırdık gebelik şekeri çıktı. Çok yüksek değildi diyet verdiler şimdi diyet yapıyorum her öğün açlık ve tokluk şekerimi ölçüyorum.
birannis_ fztanne_ bende belirti 25 haftalıkken kontrolüm vardı aşırı kilo almam ve suyumun fazla çıkması sonucu şeker yüklemesi istedi doktorum bende yaptırdım şekerim yüksek çıktı 24ile 28 haftaları arasında şeker yüklemesi yaptırıyor doktorlar