M1ne bende bayramdan once devlete gittim ilk muayenemdi 7. Haftamdaydim uygulamaya gore doktor ultrasonda bakti 6+2 dedi keseyi gördüm bebek de gorunuyor dedi kalp atisini dinletmedi duyamadim cihazimla alakali da olabilir dedi suan 8+4 üm araya bayram girdi ve doktora gidemedim çok endiseliyim inşallah sağ sağlim duyariz bebeklerimizin kalp ritmini