2_erkekannesi_ Kızlar 12 haftalik hamileyim 3 gun oldu lavobaya cikamiyorum nasıl baş edebiliriz bu problemle ☹️
poyrazin_annesi28 2_erkekannesi_ bana magnezyum çok iyi geliyodu doktorunuza sorun kullan derse kullanırsınız
Rwerdst 2_erkekannesi_ musil isteyebilirsin 🫤 ya da zeytinyağı tüketebilirsin. Salatanım suyuna bol zeytinyağı limon sirke çok iyi geliyor ekmekle banıp banıp ye😄
Bennomuyum 30 haftalık hamile olan ve aynı konudan muzdarip olan ben🥺 benim 2.günümdü bu gün kayısı kayısı hosafı elma kefir bol su iyi geliyor çok şükür ben atlattım allah tekrar göstermesin
2_erkekannesi_ Bennomuyum çok kötü siskinlik bir yandan tuvalete cikamamak bir yandan allah yardimcimiz olsun
Pnr_KMRC1 2_erkekannesi_ kan hapına başladınız mı kan hapı feci kabızlık yaptı bende 12 haftada kabızlıkta basur yaptı maf olmuştum hiçbişey işe yaramamıştı bende
Ruru41 2_erkekannesi_ kefir bol bol su. Başkasi hiç etki etmedi. 12.haftadayim.bende sade kefir ve bol. Şu içtim şuan iyiyim dene bence
fatos5306 2_erkekannesi_ bir kaşık hakiki zeytinyağına birkaç damla limon damlat iç aç karnına sonrasında yaklaşık bi yarım saat kadar bişey yiyip içme çok işe yarıyo
Melodimm 2_erkekannesi_ Haftamiz aynı bendede var.Doktor anal fitil yazdı işe yaradı sorun sizde bir.
Dogana 2_erkekannesi_ hamile iken bende ilk haftalarda kabızlık çektim sonra dr ma söyledim duphalac yazdı o beni çok rahatladı