Morebebek E bebekte indirim varmış 10lu hastane çıkışı 64 5 hastane çıkılı 42 lira nasıl sizce baya aldım kıyafet ama hastane çıkışı yok güzelmidir alışveriş yapan oldumu,?
Nurci Morebebek geçen ay almıştım Aziz bebe 10’lu hastane çıkışı yıkadım çekme falan olmadı çok güzel indirimden 65 e almıştım bende
Hmervekara Morebebek hastane çıkışı idil baby mamino, veya bi baby öneririm yumuşacıklar 😍 tüm tulum zıbın mendil falan e bebekten aldım gayet kaliteli ve güzeller
Morebebek Elos sizdemi bugün aldınız aziz bebe 10lu aldım ama başka aziz bebenin 5 li takımı yok sizin kızmı erkek mi? E bebekte başka indirimli ürün aldınız mı?
Elos Morebebek yok bugün almadım. Aylar önce aldım. Ben de yıkadım ütüledim. Fark çok belli oluyor Aziz bebe çok kaliteli. Cassiope de kaliteliye benziyor ama ondan almadığım için yorum yapmadım
Bskrt Morebebek hayır 2 3 ay önce aldm Geçen hafta da yıkdm çekme fln olmadı gayet güzel. Aziz bebe yıllarn markası zaten ☺️
Morebebek Ebbrru bende aziz bebe aldım ama daha elime ulaşmadı çok kişi tavsiye etmiş. 1 5 li 1 10 lu hastane çıkışı yeterli değil mi?
Ebbrru Morebebek Ben 5 li ve 10lu koydum ekstra zibin koydum sadece 2 tane de bence cok abartmaya gerek yok 1 gece kaliniyo genelde
Morebebek Elos herkes aziz bebeden memnun 😌 sipariş verdim ama açıkçası yorumlara göre aldım şimdi içim rahatladı baya indirme girmiş çünkü.
Bskrt Morebebek hatta ben alt üsr takımlardan da aldm 4 tane 20 liraya düşmüştü 0-3 ay Tulumlarını aldm onlar da çok güzel
Hmervekara Morebebek hastane çıkışı için dediğim marka kendi mağazası var mamino idil baby diye bakabilirsiniz istanbulda marmara forum veya forum istanbulda benim yakınımdakiler bunlar yani ☺️