Eski köye gelen yeni adetler bitmiyor tabiki. Eskiden böyle ıvır zıvırlar yoktu. Arkadaşım al süt poşeti mutlaka lazım olur diyor.
Çalışan biri değilim, tüm gün evdeyim. Biberon ve pompa alacağım. Ama süt poşeti gerekli mi? Açıkçası buzlukta dondurulmuş anne sütünün kalitesi kaybolur diye düşünüyorum. Siz aldınız mı?