Bende pcosluyum. Bebeğimi iki aylıkken öğrendim. O da kayinvalidemin zoruyla yaptığım testte 😅 bir zaman sonra bıkıyor insan test yapmaktan. Eski hevesi kalmıyor. Adetim değil iki gün üç gün iki ay gecikti yine de kayınvalidem olmasa test yapmayacaktım 🤦Umarım en kısa zamanda hayırlısı ile alirsiniz güzel haberi 😘😘