Beren00 Merhaba kızlar 31.haftada taşınma durumu oldugu için 3 gündür çok harektliydim eşya vs topladım bide araba ile yolculuk yapıcam 5 saat ayaklarım şiş ödem oldu nasıl geçer ödem bilgi verebilir misiniz
Edaaa1 Beren00 Doktorum varis çorabı önerdi. Ayrıca bol du içmek, tuzsuz yemek ve ayakları yüksekte tutarak uzanmaya iyi geliyor
Suddeee Beren00 üzgünüm canım birinin bu gerçeği söylemesi lazım özellikle sabah kalktığımda o ilk yürüyüş yürüyoruuuumm dikenleriiinn üstündeee aman amaan