Son adet tarihim 24 Mayıs ama döllenme 5 haziranda oldu. 16 haziran cuma günü içimden test yapmak geldi evdeki son testti🙄 yaptım 3-5 sn içinde ikinci çizgi çıktı pazartesi kan verdim adet günümdü, beta 322 çıktı. Döllenmeye göre 22 günlük adet tarihine göre 4 h 6 günlük doktora 3 temmuzda randevu varmış gitsem kese ve kalp atışı görünür mü 🤔