meryemy keşke asgari artmasa ama bişeyler de pahalanmasa aynen bizim hastane de asgari artar artmaz muayene ücretini arttırdı doğumda temmuzda artacak işte valla hayırlısı ile bir doğum yapsaydım bende çocuk doktorumu başka hastanede bulacağım daha fazla gitmem buraya Allah var doktorum çok başarılı ve iyi ilgileniyor memmunum başından beri de devam ediyorum diye gidiyorum ama doğunca gitmem artık Allah eşlerimize sabır versin iyi kötü imkanıyla götürüyor sırf devlette rezil olmayım diye