Ceren35 Kalp atışını bi duyun nasil rahatlayacaksiniz. 😍 Belki şu an biraz tedirginsiniz acaba bir şey olacak mı diye. Ama kötü dusunmeyin iyi düşünün. Belki biraz triplisiniz, kaprislisiniz olabilir hormonlariniz degisiyor cok normal. Her an aglayacakmis gibi hissedeceksiniz. Belki her yemek burnunuza kokacak, kasiklariniza agri girecek.. Ama kalp atisini bi duyun her sey o kadar guzellesiyor ki.. Siz de beklemişsiniz Allahim kucaginiza da almayi nasip eder insallah. Dusunsenize kac sene boyunca bebek bekleyenler var, tup bebek tedavileri vs. vs.. Onlar bu kadar cok bebek sahibi olmak isteyipte bebek sahibi olamazken bence biz biraz bencillik yapiyoruz. Nazlanmamız çok normal ama şükretmeyi de bilmemiz lazım. Sakın kafaniza takmayin. Allahim her seyin hayirlisini bilir, dogru zamani bilir.. 💕😊