_Nermin_997 dün kontrol varxı ilaçları bıraktık vitaminlerle devam edicez dedi dr doğarsa küveze girer mi dedim girmez merak etme 2700 ü geçmiş dedi belki sadece vücut ısısını tam sağlayamaz dedi bilmiyorum 34 twn sonra doğsada çok kalmıyolar küvezde inşallah hiç bi bebek kalmaz kızım 31 haftalık doğdu 40 gün küvezde kaldı