Hamd olsun sabah beş ellide normal doğum yaptım 3de girdim 5de çıktım
Bi avazda derler ya vallahi üstümde çok dua varmış makasta 1 kere ıkınmayla hop dedi çıktı geldi kurban olduğum doktorlar şok 😅 3550 51 cm aslanım çok sağlıklı benim azıcık çatlak falan kaynaklı dikişim var oda geçer gider rahat bir zamanda doğum hikayemi umut bekleyen herkes için pozitif pozitif paylaşıcam 🫶