Kbraosman 35+3 te gitmiştim 2700 dü şuan36+1 kaç oldu artık bilmiyorum bayramdan sonra randevum var 38 haftada doğum olacağı için bana az gelmişti kilosu😊
Melekmete Kbraosman gayet iyi bence 2700 cnm sonradan alıyorlar kilo bnmkininde kilo alımı durmuştu 33 haftadan sonra 2317 gr oldu 200 gr aldı en son bayram sonrası gidicem bende işte 2 buçuk kilo doğsa diyorum hep 🤭🤭
Kubrarmz Melekmete insallah canım. Ben o kilo alsın diye bebeğe kilo aldıran şeyleri yiyorum bu ara. Doğuma az kaldı . Anne karnında ne qlursa iyidr 😅
Melekmete Kubrarmz bende hep yedim havuç suyu peynir altı suyu et kaşar muz ama maalesef 3 hafta hiç kilo aldırmadı perinatoloji gördü sıkıntı yok minyon bebek olacak dedi anca işte 35 te gittiğimde 2317 oldu 😁
Nur001 Bende aynı sorundan muzdaribim yememe dikkat etmeme rağmen sıkıntı yaşıyorum 31 de 1500 dü 33 de 1800 geldi bayramdan sonra kontrolüm var şuan 34 üm umarım kilo almıştır 🥹
Aysenuurr98 Ben 36 haftalıkken gittiğimde 3500 demişti doktorum perşembe günü 37 haftalık olucam hızlı kilo alımı olduğu için 38 de sezeryana alabilirim 4 kiloyu bulcak bu gidişle dedi doktorum
Melekmete Aysenuurr98 oh maşallah 😊 biraz toplu olsun daha iyii bnm kızım 2260 doğmuştu minnacık bakması çok zordu şimdi diyorum 2500 3 kilo olsa razıyım ama nasip herşey 🥰