Syd_nrr Kızlar bı kaç kere yaşadım bugün Gine yaşıyorum bebeğim sanki aynı yere vuruyor gibi yada hickiriyor gibi sizdede oluyor mu öyle 5 dk rahat sürüyor kesintisiz karnım hoplayıp duruyor 34 Haftalığım bu arada
Pnr_KMRC1 Syd_nrr 30+4 haftalığım bende bendede oluyor korkuyorum hatta hıçkırık mı tekmemi yumruk mu anlayamıyorum genede güzel hissetmek🌸🫶yanlız değilsin cnm❤️
Soniii Syd_nrr bende de aynısı oluyor tekme gibi ama hep aynı yerde çok fazla düzenli ritim 😅 galiba hıçkırık