Bizde yarin 39 haftalik oluyoruz bal oglumla 👶🏻 3 temmuzu bekliyoruzzz 🥲💕💕👶🏻ara ara karnimda toplaniyor ,makatta baski feci oluyor sandalyede oturdugumda nedense bilmiyorum… birde bazen regl sancisi gibi coook hafifi tabi ama o oluyor. Baska hic bir sey yok.. kontrole de gitmiyorum doktor bayram izninde , degisik bir durum olursa gelirsin demisti ama gitmemi gerektircek birsey yok bence. Simdi disari cikcam evde patliyorum ins sokakta dogurmam ama yarin oburgun annemlere ananemlere gidicem bayramlasmaya muhtemelen orda dogururum yazarim burdan ajbqbsbd