Havva2606 Arkadaşlar merhaba beta hcg testim düştü doktorum kimyasal gebelik olduğunu bebeğim tutunamadığını söyledi 253tü 180 ne düştü adet kanamasıyla atıcakmışım daha önce başına gelen varmı nezaman kanamam başlar nasıl olucak merak ediyorum
buusur Havva2606 ben de ocakta kimyasal gebelik geçirdim adetin ilk günü gebeliği öğrendim üç gün sonrasında beta değeri düştü doktor kendi kendine atılır dedi iki gün sonra kanamam başladı normal kanamadan biraz daha sancılıydı ama bildiğin adet oluyorsunuz sonrasında şubatta hamile kaldım korunmanıza gerek olmuyor ve hemen yeniden kalıyorsunuz
atlasveannesi_ Var canım şubatta öyle oldu sonra tekrar adet olmadan hamile kaldım suan 13 haftalığım kızım olacak emin ol hemen hamile kalıyorsun inanmıyordum doğruymuş vücut alıştırma yapıyor gibi düşün :))) hiiiç canını sıkmaaaa