sedam94 Adetime 8 gün var biraz önce erken gebelik testi yaptım negatif çıktı erken mi yaptım acaba bakar mısınız
mucizeolsunn sedam94 çok erken yapmışsın 8 günde çıkması çok zor. Düşünme bak araya bayram da giriyo kafanı dağıt günün gelince yaparsın. İnsan böyle daha çok üzülüyo beklemek en güzeli
mucizeolsunn sedam94 aynı canım bende 2,5 seneyğ geçti her ay öyle stresle beklemek o kadar zor ki sanırım olmayacağına alıştım pek düşünmüyorum o yüzden
Hilalikoo Kuzum cok erken yapmışsın. Ben adetime 5 gün varken kan verdim cıkmadı adetimin 2. Günü beta 65 cıktı. Ucuz gebelik testi algıladı adetim ilk günü erken gebelik testi algılamadı
Hilalikoo Hilalikoo @“sedam94”#p28449amin canım inşallah ♥️ sende şuan cıkmadı diye üzülme daha cok var belki hamişsindir sende 🎈