Melhaercan Nasıl gidiyor içinizden 36 haftayı doldurunca erken doğum olacak gibi his geçiyor mu açıkçası benim geçiyor. Ve en çok korkularım doğum sancı sadece özellikle o suni sancı 😣😣😣 3. Bebeğim olacak inş ilk bebeğim kız 13 yaşında 2. Bebeğim erkek 9 yaşında şimdikide erkek allahin izniyle etrafımda okadar kötü hamilelik yasiyAn arkadaşlarım olduki artık korkuyorum biran önce haftası dolsada doğsa sagsalim rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin
nur96 Melhaercan selam cnm bende 33 + 1 gunluk hamileyim erken dogum riskim variydi tikis koyuldu 36 sokulecek bendede oyle bir hiss var tikisim sokulen gunu digum yapicam cok korkugorum allah yardimcimiz olsun🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻
Melhaercan Ysn benim anlamadığımda o çünkü millet tutturmuş yok bebek biraz daha Kilo alsın kilosu az benim 2 çocuğumda 2500 doğdu maşallah çokta sagliklardi şimdikiler nerdeyse 40 ı bulmak istiyor bana görede 36 çok iyi bi hafta
Ysn Melhaercan valla benim içinde 36 bulunmaz hint kumaşı insanlar saçmalıyor yok kilo alsın yok erken 36 sonrasına erken diyenler beni benden alıyor, 😂